SALUT!

Bine ai venit pe blog-ul meu! Distractie placuta!

duminică, 15 martie 2009

Try American Experience! NOOOT !!!

Mai bine nu! Postarea din seara asta este povestea unui caz intamplat unui prieten bun al meu, vis-a-vis de plecarea in state.
Mai intai de toate, va spun un Buna Seara cinstit si bine ne-am regasit.
Ceea ce vreau sa va relatez in continuare reprezinta O MARE TEAPA luata de cateva persoane din Iasi, ce voiau sa plece in America cu viza H2b. De fapt, nu numai voiau sa plece, ca au si ajuns in ultimele ore de inaintea decolarii...
Povestea incepe asa: s-au inscris in program omuletii, au platit o suma deloc neglijabila ( in jur la vreo 2, 3 mii de euro cu tot cu biletul de avion), s-au deplasat la Cluj pentru a sustine interviul cu angajatorul american, au mers la interviu la Bucuresti pentru a obtine viza, ba chiar si-au facut si bagajele, iar cu 48 de ore inainte de delocare primesc mail-ul magic in care sunt anuntati ca din cauza crizei financiare mondiale sunt nevoiti sa nu se mai prezinte la locul de munca obtinut, pierzand in acest fel banii de care am amintit, timpul petrecut pe trenuri, ca sa nu mai zic de sperantele si visele facute cu gandul la un job in AMERICAAA!!!
Nu stiu cum o sa vi se para relatarea asta voua, insa... din pacate... una dintre aceste victime se intampla a fi prietenul meu si sincer sa fiu, am fost afectat mai indeaprope de aceasta eroare tratata cu minima atentie, din cate se pare, de firma AE. Acest fapt m-a determinat sa scriu despre escrocheria asta.
Dupa cum o sa vedeti in reportajul de la TVR, a existat o persoana care si-a vandut si masina, a renuntat si la job ( si cazul prietenului meu, care avea un job... BUN) pentru a trai experienta americana.
Din nefericire acest lucru nu s-a mai intamplat din motivul mai sus mentionat.
Problema rascolitoare nu ar fi asta, ci faptul ca cei din conducerea respectivei firme ( American Experience ), au adoptat o atitudine deranjanta de la un moment dat. Deranjanta prin faptul ca au incercat sa musamalizeze toata treaba prin a amana de azi pe maine returnarea sumelor investite de cei in cauza, incercand sa scape printre degete sau.. cum doriti.. spalandu-se pe maini... spunand ca nu e vina lor si alte alea.
S-a intervenit cu avocati dar in van. Abia cand mass media (TVR si sper ca vor mai urma si alte televiziuni) a publicat stirea au aparut si anumite reactii din partea conducerii AE de la Bucuresti.
Ce voiam sa va spun, este sa va ganditi de 2,5 ori cei ce intentionati sa plecati in state vara asta, inainte sa va alegeti partenerii de... "afaceri", pentru ca... uitati-va si voi ce magarii se intampla.
Ce pot sa mai spun e ca imi doresc din tot sufletul sa se rezolve cazul cu bine pentru bagubiti, iar AE sa nu se mai hazardeze la atat de multe joburi contractate, incat sa o clacheze... ca de altfel... mai am niste prieteni carora le-a fost oferit un job si cand au ajuns acolo lucrau pe 30 de dolari pe zi, intr-o masina de inghetata.. :)) Dar aia e.. alta palarie :)
Mai jos am atasat link-ul cu reportajul de la Tvr, de ieri, vineri, 13 martie.
http://www.tvr.ro/articol.php?id=59311&c=49
Copiati-l si voi ca nu stiu de ce nu-mi merge direct...
In incheiere vreau sa-mi cer scuzele de rigoare amicilor ce actioneaza prin AE, care nu au nici o vina in mazga asta (ca persoane fizice, cel putin).
Va salut si va urez o duminica frumoasa si odihnitoare in continuare.
Toate cele bune!

16 comentarii:

  1. Mdea...No comment...ce sa mai zic, eu unul nu am fost de acord cu plecarea pt o vara in state si nici nu voi fi de acord vreodata(de aia nici nu am plecat:D)...Cat despre firma in cauza...Nu ma pronunt fiindca nu sunt in cunostinta de cauza...Oricum cred ca se putea intampla oricui...Am mai auzit si pe la alte persoane ca li s-au promis nu stiu ce joburi si cand au ajuns in State si-au dat seama ca nu era chiar asa si au trebuit sa-si caute singuri...In fine...Fratilor, care vreti sa simtiti aerul de America aveti grija sa nu ramaneti numai cu aerul!:) Bafta tuturor

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti apreciez solidaritatea si imi pare rau pentru prietenul tau...sper sa-si recupereze suma!
    Cat despre plecarile astea in State...pot sa-ti zic ceea ce stii deja si anume ca, in cazul meu, descurajarile au fost mai mari decat tentatia plecarii, de asta nici n-am aplicat pt asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot ce spui tu acolo e o alta perceptie asupra a tot ce se intampla. De ce nu spui ca American Experience face eforturi considerabile sa recupereze banii de la Marrio .Dar in Romania mai bine sa arunci cu noroi in AE. Mai ales pentru prietenul tau Adrian am mers pana dincolo de servicii incercand sa -l ajutam. Dar cel ,ai simplu este sa improsti cu noroi dupa cum am spus.

    RăspundețiȘtergere
  4. prietene, tot ce spun aici este pura realitate. de cate ori v-a contactat avocatul lui si de cate ori v-ati dat cu ruj?
    daca faceti asa mari eforturi, de ce s-a mai ajuns pe la televiziuni?
    arunc cu noroi, dar cu motive intemeiate. suna bine asta cu "din Romania mai bine sa arunci cu noroi in AE", nu?
    Sa-ti mai aduc aminte de Emi pe care l-ati trimis la dracu in praznic, in bataie de joc, vara trecuta?
    Oricum, sper sa intre si cei in cauza, in viitorul apropiat, sa-si spuna punctul de vedere aici.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristi,spune-mi ce nu este adevarat din reportajul ala?Ce numesti tu "a arunca cu noroi in AE"?De ce nu se fac filmulete de prezentare a programelor voastre care sa includa adevaratele experiente ale multor studenti care pleaca in America pentru o vara si ajung sa lucreze("la negru") la psihopati care ii ameninta cu pistolul(Panda al nostru a slabit de stres 15 kg :))),la indieni avari sau la nu stiu ce specimene?Si toate astea pt ca AMERICAN EXPERIENCE trimite (constient) zeci de stundeti sa lucreze pe posturi inexistente sau instabile.Revenind la povestea mea...am avut incredere in AE,dar am realizat ca minciunile si nesimtirea firmei pe care o reprezinti intrec orice limita.M-ati mintit si atunci cand am venit cu avocatul si am cerut ceva oficial de la voi, spunandu-i ca va fi contactat de juristii firmei.Daca sustineti ca sunteti asa seriosi, macar trebuia sa va indepliniti datoria legala si morala fata de noi si sa ne returnati banii investiti acum aproape 8 luni(ca sa nu mai vorbim de celelalte prejudicii aduse - nu uita ca toti am renuntat la locuri de munca,am imprumutat bani,etc).Daca prezentarea adevarului prin mass-media e singura cale de a va face sa va amintiti si de noi,atunci o sa continuam sa o facem.Daca prin "a merge pana dincolo de servicii" te referi la faptul ca mi-ai promis ca o sa-mi dai niste numere de telefon ale unor persoane de incredere din Miami care sa ma ajute sa-mi caut cazare, atunci nu uita ca tot la stadiul de promisiune a ramas,la fel ca 70% din spusele voastre.Sper sa intri sa vezi raspunsul,CRISTAN NISTOR.
    Adrian Cozma

    RăspundețiȘtergere
  6. @Adrian Cozma Prefer sa-ti raspun personal , dar daca vrei sa poti discutia pe blogul prietenului tau e ok .Oameni la negru nu am trimis in SUA niciodata unu la mana si doi experientele personale ce tin specificul unor zone din SUA nu tin de American Experience. Programul Work and Travel functioneaza pentru ca aproape in totalitate studentii se intorc multumiti si vor sa plece din nou. Nu se poate generaliza o experienta personala fata de miile de cazuri foarte ok din fiecare an.Probleme pot sa apara oricand dar in acelasi timp sunt si solutii. La problema voastra vinovat este angajatorul care nu vrea sa ofere o solutie pe termen scurt datorita crizei economice. American Experience v-a oferit un job , o viza care se obtine foarte greu in zilele astea(H2B), asigurare , si bilet avion. Banii se vor recupera de la vinovat si American Experience sustine toate demersurile necesare. Pot sa va explic tot ce s-a intamplat dar degeaba pentru ca oricum aveti deja parerile formate si se pare ca acestea nu vor fi schimbate.
    Cu un gand bun,
    Cristian Nistor

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristi,stii ca posturile pe care noi trebuia sa plecam sunt libere de vreo 2 luni si ca Marriot face angajari?Asta ce denota?Daca ai putin interes,cauta pe google,o sa gasesti cu siguranta.E corect ca ne-ati spus ca sunt joburi mult mai bune inainte de interviu si s-a dovedit ca ele nu existau?E corect ca am semnat un contract pe 9 luni si urma sa lucrez doar 6?E corect ca am fost anuntat cu 2 seri inainte de plecare ca totul a fost anulat?Erati responsabili sa ne gasiti un job real si sa faceti totul sa ajungem acolo.Nu ati facut-o;de ce inca mai incercati sa va eschivati si sa dati vina pe altii, cand noi suntem cei mai pagubiti si voi sunteti singurii cu banii in cont.Daca u consideri ca experientele neplacute(putin spus) a zeci/sute de studenti sunt cazuri izolate,atunci inseamna ca nu va pasa de ceea ce se intampla.F putini sunt cei care vorbesc despre asta, pt ca stiu ca n-o sa rezolve nimic.Am incercat sa va contactez zilele astea,dar nu-mi raspunde nimeni la telefon.

    RăspundețiȘtergere
  8. Adrian am avut tot interesul ca voi sa plecati in State si nu sa va cauzam neplaceri.Posturile publicate de Marriott de care spui tu tin de ei si razboiul trebuie purtat ca atare cu aceasta companie.Numarul meu de telefon il ai si stiu sigur ca nu ai sunat deloc.Astept maine telefonul tau.Incearca sa faci diferenta intre H2B si Work and Travel. In pasaport pe viza H2B iti este trecut angajatorul tau din State si nu American Experience, care desi voi nu vreti sa intelegeti incearca sa va ajute si va solutioneze problema.

    RăspundețiȘtergere
  9. cristi, un amic ce ti-a citit blogul mi-a aratat cum te contrazici. acolo spui k sunt joburi, toate bune si frumoase, iar aici spui k angajatorul lui adrian nu vrea sa ofere solutii pe termen scurt DATORITA CRIZEI. in fine, revenind la cazul asta, las-o mai moale cu AE deosebit de binevoitoare, care se da peste cap de 3 ori sa-i ajute pe pagubiti. un singur lucru e cert: a trecut atata timp de cand oamenii astia au investit banii in program, iar voi nu ati facut nimic.
    referitor la clipurile de prezentare de care vorbeati mai sus..frate.. va cred.. trebuie sa va vindeti marfa. insa nu spune k nu sunt cazuri si cazuri de joburi eronate, atat de multe incat s-ar putea face un film de lung metraj din ele :)
    o seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. O parere a unei persoane care acum locuieste in SUA si care in trecut a luat si ea teapa de la aceeasi firma ... insa dupa cum stiti vina se imparte la toata lumea... nimeni nu e vinovat... insa in momentul in care ajungi aici fara nici un contract de munca si nu cunosti pe nimeni ... e vina ta ca te-ai increzut intr-o firma care iti promite marea cu sarea pana ce le dai onorariul ... Dar sa stiti ca nu numai aceasta firma a avut probleme in trecut ... mai toate sunt la fel

    RăspundețiȘtergere
  11. Din pacate si eu ma incadrez in cei trasi in tzeapa de AE. In aprilie 2009 am hotarat cu o prietena sa plecam la munca in Grecia cu programul Work & Travel. Atatea planuri si sperantze...repede sa dam 100 E avansul si asteptam 2 sapt (cat scrie in contract) pana vin ofertele. Suntem in febr 2010 si nu am primit nici o oferta si nici banii inapoi. In contract scrie ca banii se returneaza in oct-dec. Inca de atunci tot sun la ei. Mereu acelasi rasp: peste o sapt, 2, 3. Nu va lasati pacaliti si ganditi de 2 ori inainte sa mergeti cu AE. Prietena mea a plecat pana la urma cu o firma din Tg Mures si acum este in Creta si castiga 700 E ca ospatarita.

    RăspundețiȘtergere
  12. am un prieten care are un prieten care mi-a zis ca a avut si a patit... povesti...

    RăspundețiȘtergere
  13. salut sunt deja descurajat.In urma cu 1 luna si ceva am fost la A.E. in buc pentru a pleca in Grecia cu work and travel, am platit cei 100e si acum astept ,am primit doar un mail prin care se cerea "Cv-ul pentru procesarea dosarelor" sper din tot sufletul sa nu fie o teapa...dar deja sansele sunt mici.

    RăspundețiȘtergere
  14. Bravo ma: american experience si mergi in plm in grecia, tara de retarzi...

    RăspundețiȘtergere
  15. Vreau sa incep prin a spune ca toate postarile in care am atentat la imaginea firmei American Experience mi-au fost sterse de pe toate grupurile . Ma intreb cum s-a intamplat asta .

    Am fost in State de 2 ori cu firma American Experience si as vrea sa ajut la construirea unei imagini mai ample despre ce inseamnă această companie .

    American Experience este exemplu de marketing in afaceri .Aceasta urmăreşte doar adunarea unui numar cât mai mare de studenti de pe care sa traga bani.Sa nu credeti tot ce vi se arata in prezentarile lor construite pentru a va f…e mintea.

    - Prima si cea mai grava problema este ca aplica taxe mult mai mari decat concurenta ;
    -Desi vi se promite ajutor si consiliere, nimeni nu da un ***** pe voi in momentul cand a-ti ajuns pe pamant American,firma American Experience nu mai exista ;
    -Birourile lor din state sunt create doar pentru a organiza excursii.Mai bine va stergeti din minte speranta ca ei te vor ajuta sa iti gasesti second job sau te vor consilia in caz ca ai probleme. Tot ce urmaresc ele este sa adune cat mai multi student in excursiile lor care bineintes ca sunt uneori de 3 ori mai scumpe decat e normal ;

    -Totu e frumos pana le dai banu ...dupa aia se pisa pe tn ;

    -Daca voi credeti ca o sa mergeti acolo sa calatoriti sis a va distrait, ar trebui sa stiti ca inainte de toate munciti ca niste sclavi pe cele mai de ***** job-ri existente. Americanii se pisa pe voi iar AE nici nu va baga in seama
    Vb. in numele a 50 de studenti care ne-am luat teapa de la AE in Williamsburg-Virginia .

    Da un share ca sa afle si alti studenti cum isi face banii aceasta companie !

    Ii invit pe toti cei care vor sa plece în State cu această companie să mă contacteze pentru a afla unele detalii nespuse in spoturile lor publicitare !

    Toti cei care o sa ma atace pe aici..sa stiti ca ma doare la ... de voi, vanzatorilor de ***** !

    RăspundețiȘtergere
  16. Teapa curata oameni buni. Au plecat ft multi si dupa doua saptamani au fost dati afara pe diverse motive. Nu mai puneti botul ca este vrajeala ieftina americana, cei de la Booha au organizat si ei si si au abandonat oamenii acolo.

    RăspundețiȘtergere

Exprima-ti si tu parerile si/sau impresiile. Comenteaza acest articol.